Posilování ramen – cviky a tréninky

Ramena
3 strany
Přední – Střední – Zadní, je nutné cvičit každou stranu pro dobrý vzhled a symetrii. Šířku ramen, což je to, o co každému jde, utváří střední strana ramene. Ta se prakticky nikde jinde nezapojuje a je nutné jí věnovat pozornost.

Přední se zapojuje třeba u benchpressu a tlaků, takže hlavně ty zbývající 2 pilovat.

Na ramena dávejte pozor, je to jeden z nejkomplikovanějších kloubů lidského těla. Disponuje největším rozsahem pohybu a při problémech je všechno v prdeli. Proto nebuďte na hlavu a netlačte za každou cenu mega váhy.
+ Trapézy

Pozor : chci jen říct, že toto jsou informace co jsem dostal od taty, lidí v posilce co vypadají, že ty rady k nečemu budou a co jsem si našel na internetu a co nejlépe setřídil a vyzkoušel v praxi. není to tak, že bych to chtěl nekomu nutit..to jsou anatomický fakta a dál píši trénink, který mě až po několika měsících věřím zase posunul

Trénink:
rozehřátí, protažení

tlak s činkou nad hlavu a tlaky na ramena ve stroji s malou zátěží jako zahřívací série

Přední ramena : tlaky s jednoručkama v sedě 4série

Střední ramena : upažování ve stoji 4série

Zadní ramena : upažování na šikmé lavici břichem dolů 2s
upažování v předklonu – 1s
obrácený peck deck – rear delt 1s – už i tady se zapojují trapézy a k tomu 2x krčení ramen

Komplexní cvik na ramena : přítahy k bradě 3 série – bomba cvik fakt

Ještě jsem pak dal biceps/triceps, aby sebou škubly v pár supersériích.
Ruce hotovo, dnes se mi trénik povedl, dobrej týden, 8.měsíc cvičení GOGO